Aktuality

17.11.2017
10.11.2017
V pátek 17.11.2017 (Státní svátek) bude fitness otevřené 9:00 - 21:00 hod.

Šmakoun
4.11.2014
Nově v MišMaš fitness k zakoupení ŠMAKOUN. Příchutě a druhy dle aktuální nabídky na recepci.

Solárium ERGOLINE 600
17.7.2014
Od 16.7.2014 nově v provozu solárium ERGOLINE 600. V nabídce i kosmetika do solária. Hezké opalování!

Prodej suplementů
19.6.2014
Na základě Vašich přání jsme rozšířili prodej suplementů. Více info přímo v posilovně na recepci.

Registrace SKFČR
19.2.2014
Máme pro Vás skvělou novinku!!! Dne 19.2.2014 jsme se stali členem SKFČR jako oddíl MišMaš Fitness. Všichni závodníci...




4 štíhlé triky: převezte vlastní tělo, jde to!

  • Čokoláda. Chcete ji. Hned teď. A celou. No a takové myšlenky nám proudí hlavou pravidelně. Když se nám je nepodaří odehnat (a ono se to většinou nepodaří, co si budeme nalhávat), argumentuje si to různé. Jednou je v tom nervozita z práce, jednou nastupující PMS ... naše hříšné chutě mají ve skutečnosti dvou hlavních viníků. Hormony hladu a sytosti! Seznamte se s nepřítelem, ať víte, jakou bojovou taktiku nasadit!

Vyspěte se pořádně

  • Grelín je hormon, který může za dobře známé kručení v žaludku. Čím vyšší je produkce grelínu, tím hladovější si připadáte. Pozor! Vědci zjistili, že v organismu lidí, kteří spí v průměru jen pět hodin denně, se tvoří o 15 procent více grelínu než u těch, co spí 8 hodin. Prvním trikem štíhlé ženy je tedy vydatný spánek.

Žádné sladké tečky

  • Než se z těla dostane signál, že máte dost, do mozku, projde několik minut. O to, aby byl čas přenosu co nejkratší, se stará hormon sytosti leptin. Vědci zjistili, že vstřebávání leptinu zhoršují jídla a nápoje obsahující fruktózu.
  • Vedle ovoci jsou to například džusy, slazené limonády a různé druhy sladkostí. Zapomeňte proto na sladké tečky k obědu. Zbytečně zmatete tělo a přiděláte si kila v bocích navíc.

Pravidlo 3 hodin

  • Pokud se o půl jedenácté v noci nevíte dojíst slaných tyčinek, něco není v pořádku. Pro zdravé fungování tání je nesmírně důležitá rovnoměrná distribuce jídel v průběhu dna. Jen tak se vyhnete návalům nočního hladu. Aby během spánku proběhla látková výměna hladce, držte se pravidla, že 3 hodiny před uložením do postele nesníte ani kousek jídla. Ani žádné jablko na dobrou noc!

Lépe si posviťte na porci

  • Posledním tipem jak se vyhnout hříšným choutkám, je důkladnější kontrola porcí. Podle americké potravinářské studie za poslední dvě dekády došlo k nárůstu velikostí porcí. V případě některých jídel až o 25 procent!
  • Mnohé restaurace lákají zákazníky obřími porcemi, což je sice ekonomické, ale rozhodně ne zdravé. Jedna porce by neměla představovat více než 400 až 500 kalorií. U fyzicky aktivních osob může být množství o kousek výš.
  • Když si navíc na každý hlt jídla vyhradíte dietology doporučených 30 sekund, nemělo by se vám stát, že už o jedné odpoledne budete mít chuť po čokoládové tyčince