Aktuality

17.11.2017
10.11.2017
V pátek 17.11.2017 (Státní svátek) bude fitness otevřené 9:00 - 21:00 hod.

Šmakoun
4.11.2014
Nově v MišMaš fitness k zakoupení ŠMAKOUN. Příchutě a druhy dle aktuální nabídky na recepci.

Solárium ERGOLINE 600
17.7.2014
Od 16.7.2014 nově v provozu solárium ERGOLINE 600. V nabídce i kosmetika do solária. Hezké opalování!

Prodej suplementů
19.6.2014
Na základě Vašich přání jsme rozšířili prodej suplementů. Více info přímo v posilovně na recepci.

Registrace SKFČR
19.2.2014
Máme pro Vás skvělou novinku!!! Dne 19.2.2014 jsme se stali členem SKFČR jako oddíl MišMaš Fitness. Všichni závodníci...



Náš tip na zdravé potraviny

Potraviny pro zdraví

1. Krůtí prsa: obsahují hodně železa, zinku a vitaminu B. Toto trio zabraňuje infekcím.

2. Ředkvička: kalcium, vitamin C, draslík a magnézium se starají o dobře prokrvení sliznic.

3. Jablko: obsahuje velké množství rostlinného barviva (quericitín), perfektního zabijáka virů.

4. Brokolice: plná zeleného barviva, který ochraňuje stěny tělních buněk před poškozením.

5. Herinky (sleď obecný): výborný zdroj Omega-3-mastných kyselin a jódu, zabraňuje zánětlivým procesům a revmatickým onemocněním.

6. Čaj: obsahuje tein, který ve spojení s trávicími šťávami posiluje imunitní systém a snižuje riziko infarktu.

7. Šípky: při každodenním pití šípkového čaje, nebo nátěru na chléb, se imunitní systém posiluje, a to pomocí vysokého obsahu vitamínu C.

Pro krásu: potraviny, které vám pomohou zkrásnět

8. Meruňky a broskve: vitamin A stimuluje regeneraci pokožky. I sušené plody obsahují vysoký podíl účinných látek

9. Ananas: obsahuje účinnou látku pro hladkou pleť - bromelin - který zároveň urychluje spalování tuků v buňkách.

10. Melouny (žlutý): obsahuje retinol - Beauty Vitamin - regenerující buňky pokožky.

11. Borůvky: mají antioxidační vlastnosti, ochraňují pokožku proti škodlivým účinkům volných radikálů, zejména u kuřáků, a zabraňují tvorbě vrásek.

12. Vejce: se svým obsahem biotinu (vitamin H) působí blahodárně na lesk vlasů a pokožky.

13. Jahody: obsahují dvojnásobné množství kyseliny asparogové než chřest. Podporují močení, odvodnění a látkovou výměnu i vylučování nestravitelných škodlivin z těla.

14. Slunečnicová jádra: obsahují vysoké množství vitamínu E, což zlepšuje prokrvení a hladkou pokožku.

Pro více energie Na odstranění únavy a vyčerpání

15. Ořechy: jsou bohaté na alfa-linolovou kyselinu, minerální látky a bílkoviny: posilují mozkové buňky a koncentraci.

16. Bílé fazole: obsahem magnezia podporuje lepší přenos myšlenek a zabraňuje svalovým křečím. Jako jiné luštěniny obsahují i vysoký podíl vlákniny

17. Ovesné vločky: jejich obsah vitamínu B zesiluje koncentraci a magnézium zvyšuje výkonnost organismu. Jsou nejlepší na snídani

18. Papája: vysoký obsah vitaminu C a magnézia je výborná kombinace proti únavě, podporuje trávení.

19. Pistácie: obsahem kalia pomáhají udržet si jasnou mysl, protože kalium podporuje transport kyslíku červenými krvinkami.

22. Červená paprika: svým extrémně vysokým obsahem vitamínu C dopomáhá perfektnímu prokrvení mozku.

23. Jogurt: je zdrojem kalcia a aminokyseliny isoleucin. Alespoň kelímek denně

Potraviny pro dobrý spánek

24. Rajče: obsahuje atropin, působící na uvolnění svalů.

25. Hruška: obsahuje měď, potřebný stopový prvek pro výživu mozkových buněk, uvolňuje napětí organismu.

26. Kukuřice: obsahem vitamínu B1 uklidňuje mozek po náročném dni. 

27. Hrách: obsahuje fosfor, což je záruka dobrého spánku.

28. Avokádo: vysoký obsah fosforu zaručuje dobrý a klidný spánek.

29. Brambory: nervy zklidňující magnézium je ideálním pomocníkem k usínání.

30. Banán: zde se nachází i aminokyselina tryptofan, která umožňuje přenos krevního cukru do mozkových buněk a pak se přemění na serotonin, tento na melatonin, který umožňuje hluboký spánek a pěkné sny.