Aktuality

17.11.2017
10.11.2017
V pátek 17.11.2017 (Státní svátek) bude fitness otevřené 9:00 - 21:00 hod.

Šmakoun
4.11.2014
Nově v MišMaš fitness k zakoupení ŠMAKOUN. Příchutě a druhy dle aktuální nabídky na recepci.

Solárium ERGOLINE 600
17.7.2014
Od 16.7.2014 nově v provozu solárium ERGOLINE 600. V nabídce i kosmetika do solária. Hezké opalování!

Prodej suplementů
19.6.2014
Na základě Vašich přání jsme rozšířili prodej suplementů. Více info přímo v posilovně na recepci.

Registrace SKFČR
19.2.2014
Máme pro Vás skvělou novinku!!! Dne 19.2.2014 jsme se stali členem SKFČR jako oddíl MišMaš Fitness. Všichni závodníci...



Pamlsky, kterých se nemusíte bát

Jen málo lidí odolá sladkému. Koláče, sušenky a čokolády jsou opravdu výborné a hodně z nás si bez sladkostí neumí představit jediný den. Přísun cukrů je pro tělo důležitý, o tom není pochyb, ale v případě koláčů přijímáte mnohem více. Pokud byste si chtěli zamlsat a vyvarovat se zbytečných tuků, je tu řešení. Zkuste ovoce v jeho sušené formě.

Koláče versus ovoce

Sušené ovoce vzniká odstraněním vody z čerstvého ovoce. Zmenší se objem i hmotnost, ale většina látek zůstává zachována. To znamená, že v sušeném ovoci najdete vitamíny, vlákninu, antioxidanty i minerální látky. V porovnání s máslovými koláči není and čím uvažovat. Svým obsahem sušené ovoce jednoznačně vyhrává a v jeho prospěch hraje i fakt, že neobsahuje téměř žádné tuky.

Co ten cukr?

Je ale pravda, že sušené ovoce je velmi bohaté na cukry. Tím, že se objem podstatně zmenší, veškerý ovocný obsah najednou připadá na malý vysušený kousek. Tuky sice zcela chybí, ale obsah sacharidů je vysoký. Přesto nejde o takovou katastrofu, jak by se mohlo zdát. Jejich největší část totiž tvoří jednoduché cukry jako fruktóza a glukóza.

Správná porce

Obsah cukru je sice vyšší, ale v rozumných porcích není sušené ovoce žádným rizikem. Netřeba se však zmýlit tím, že když můžete jíst hodně čerstvého ovoce, tak můžete i mnoho toho sušeného. Nezapomínejte, že stejná energie se skrývá ve velkém jablku a v jen pár vysušených kouscích. Odborníci správnou porci definovali o něco přesnější. Pokud budete jíst kolem 40 gramů sušeného ovoce, stále budete v definici rozumného množství.

Spolu s dietou

Ovoce v jeho zmenšené (sušené) formě nemusíte obcházet ani při dietě. Pár kousků sušené pochoutky vám zaručeně zažene chuť na sladké, a tím pomůže zdravě překonat večerní chutě u televize. Díky sušenému ovoci navíc tělu doplníte potřebné látky a vitamíny, určitě je tedy alespoň jednou za čas vyměňte za čokoládovou bombu.

A pokud si chcete připravit něco jako "redukční pamlsek" zkombinujte pár kousků sušeného ovoce s nízkotučným jogurtem nebo mlékem. Sladké, chutné a zároveň i zdravé!