Aktuality

Svátek
18.9.2017
Ve čtvrtek 28.9.2017 (Státní svátek) bude fitness otevřené 9:00 - 21:00 hod.

Šmakoun
4.11.2014
Nově v MišMaš fitness k zakoupení ŠMAKOUN. Příchutě a druhy dle aktuální nabídky na recepci.

Solárium ERGOLINE 600
17.7.2014
Od 16.7.2014 nově v provozu solárium ERGOLINE 600. V nabídce i kosmetika do solária. Hezké opalování!

Prodej suplementů
19.6.2014
Na základě Vašich přání jsme rozšířili prodej suplementů. Více info přímo v posilovně na recepci.

Registrace SKFČR
19.2.2014
Máme pro Vás skvělou novinku!!! Dne 19.2.2014 jsme se stali členem SKFČR jako oddíl MišMaš Fitness. Všichni závodníci...



Pokud chcete zhubnout, zapomeňte na hmotnost


I vy patříte mezi tisíce žen, které se během držení diety několikrát denně váží? Víme, chcete pouze vidět výsledky svého hubnutí za posledních pár hodin. Ale i navzdory obrovské snaze hubnout se však může stát to, že ručička na vaší váze ukazuje větší číslo než při ranním vážení ... Inu, nedivte se. Podle nejnovějších lékařských výzkumů může dennodenní vážení paradoxně vést k nárůstu hmotnosti.

Hmotnost i během dne kolísá

Samozřejmě, že vážení samo o sobě nezpůsobí, že budou kila přibývat. Často se ale stává, že neustále vážení je projevem stresu z vlastní hmotnosti, a to může vést nejednou až k extrémním dietám a následnému jo-jo efektu. Navíc při častém rituálu vážení si zafixujete scestný údaj o své hmotnosti, neboť váha člověka během dne přirozeně kolísá. Jiná je těsně po jídle, jiná po nějaké sportovní aktivitě.

Váha během diety i stagnuje

I když tělesná hmotnost je jedním z ukazatelů našeho zdraví, netřeba to s jejím sledováním přehánět. Výzkumy v rámci EU potvrdily, že ženy, které nemají doma váhu, obvykle nemají se svou hmotností problémy. Dokáží sice na sobě rozpoznat, že nějaké ty kila přibrala, ale nedělají si z toho těžkou hlavu. Umí se spolehnout na své tělo, že se s kily navíc během následujících dnů vypořádá. Rizikem každodenního vážení je, že každá dieta s sebou přináší i fázi, kdy váha stagnuje. U některých typů postav to může trvat i relativně delší dobu, co vás může pořádně stresovat a znepokojovat.

Vyberte správnou váhu

Kvůli přesnosti vážení si pořiďte určitě digitální váhu, ale ne až takovou, která váží na desetiny či nebodaj setiny kilogramu. A to z toho důvodu, neboť takovéto maličké desetinná rozdíly v hmotnosti ovlivní například i to, že vypijete sklenici vody. Vy se dostanete zbytečně do stresu, protože zjistíte, že máte o 15 dekagramů více než ráno, ale je to úplně zbytečné. Také je nevhodné vážit se během menstruace. Vaše váha vám tehdy může vykazovat hmotnost i o dvě či tři kilogramy vyšší, a to "díky" nahromaděné vodě v těle.

Jak se tedy vážit?

Určitě se nevážte každý den! Optimální je, pokud se budete vážit jednou do týdne a vždy za stejných podmínek. Ráno, nalačno a bez oblečení. Jen tehdy získáte reálné informace o své hmotnosti, které můžete navzájem i srovnávat. Také platí, že je lepší věřit vlastním džínům jako váze, protože kromě hmotnosti je důležitým údajem také obvod vašeho pasu. Pokud, milé dámy, disponujete obvodem v pase více než 85 cm ak tomu máte i vyšší BMI, patříte do rizikové kategorie.

Proto nezapomínejte, že každodenním vážením si škodíte fyzicky i psychicky, co vám vůbec neprospívá. Dejte si odstup od váhy a držte se v psychické pohodě. Neboť pouze ta zajistí, abyste mohli hubnout bez stresu a zdravím způsobem.